استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: هیچ محدودیتی برای برگزاری کنسرت موسیقی در سطح استان قزوین وجود ندارد.
کد خبر: ۶۳۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 06 August 2018

 

محدودیتی برای برگزاری کنسرت در قزوین وجود نداردبه گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی در نشست مشترک با هنرمندان با عنوان مرداد هنر بیان کرد: انتقال لطافت به جامعه مهمترین اثر همه هنرها است و در غیر این صورت ما شاهد جامعه ای خشن خواهیم بود.

 وی ادامه داد: موسیقی اگر زیرزمینی شود از آن معضل اجتماعی بیرون می آید اما اگر روی زمینی و آشکار باشد مشکلی پیش نخواهد آورد.

 استاندار قزوین اضافه کرد: باید فضا را به گونه ای برای اهالی هنر باز گذاشت تا هنرمندان بتوانند کارکردهای خود را به منصه ظهور برسانند و اکنون هم به انجمن موسیقی اعلام می کنیم ما هیچ محدودیتی برای برگزاری کنسرت نداریم.

 وی تأکید کرد: تلاش می کنیم تا فضا برای فعالیت هنرمندان استان بیش از گذشته فرآهم آید و در زمینه های مالی هم باید همه اهالی این بخش را کمک کرد و در خصوص استفاده از اماکن تاریخی برای انجمن های هنری هم تا حد توان خود حمایت می کنیم.

 زاهدی در پاسخ به سوالی در خصوص دریافت مالیات از هنرمندان با وجود درآمد ناچیز آنها، اظهار کرد: در این رابطه موضوع باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد تا در صورت قوانین موجود، حمایت های لازم به عمل آید.

 وی خاطر نشان کرد: هنرمندان افرادی تیزبین، ریزبین و نکته سنج هستند و بزرگترین عرفا و شخصیت های دینی ما در قرن های گذشته هم از سنخ شما بوده اند و هرگونه انگ زدن به هنرمندان در واقع توهین به بزرگان و شخصیت های کهن این حوزه است.

 استاندار قزوین در پایان با اشاره به نیمه کاره ماندن تالار شهر بعد از 12 سال یادآور شد: طولانی شدن این طرح بیش از این درست نیست و برای سرعت بخشیدن به کار بخش خصوصی را وارد عمل می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار