استاندار قزوین در همایش فرمانداران و بخشداران:
استاندار قزوین در همایش فرمانداران و بخشداران استان گفت: بازسازی سرمایه اجتماعی،تعامل و ارتباط نزدیک با مردم مهمترین مسئولیت مدیران در شرایط فعلی است.
کد خبر: ۶۳۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 05 August 2018

بازسازی سرمایه اجتماعی مهمترین مسئولیت مدیران در شرایط فعلی است

به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی در همایش فرمانداران و بخشداران استان اظهار کرد: سرمایه اجتماعی بزرگترین و مهمترین عاملی بود که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی خود را نشان داد اما این سرمایه در شرایط فعلی دچار خدشه و ضعف شده است.

وی افزود: افزایش نقدینگی در جامعه از مسائل و چالش های مهمی است که بخشی از آن به پرداخت مطالبات شهروندان از موسسات مالی و اعتباری از سوی دولت دارد و بخشی نیز به پرداخت یارانه ها و اجرای طرح های عمرانی ارتباط دارد و امروز شاهد اثرات این نقدینگی در بخش های اقتصادی و اجتماعی هستیم.

استاندار قزوین با اشاره به سیاست های آموزش عالی در کشور اظهار داشت: جهت گیری آموزش عالی به گونه ای است که همه دانش آموزان و متقاضیات تحصیلات عالی می خواهند وارد دانشگاه ها شده و در ادامه در یک شغل دولتی جذب شوند در حالیکه وضعیت اشتغال در جامعه به گوونه ای است که پاسخگوی این حجم از متقاضیان در بازار کار نیست لذا مسائل و مشکلات متعددی از قبل آن در جامعه ایجاد می شود.

زاهدی گفت:کاهش سود سپرده های بانکی از دیگر موضوعاتی است که در سال گذشته اتفاق افتاد اما سرمایه های به جای تولید ابتدا به سمت مسکن سرریز شد و در ادامه بعد از خروج آمریکا از برجام به سمت ارز و سکه و طلا رفت و بازار اقتصادی را ملتهب کرد.

استاندار قزوین اظهار کرد: در حوزه صنعت با فرسودگی ماشین آلات مواجه هستیم که منجر به افزایش قیمت تمام شده کالاها و فقدان بازار رقابتی شده است و برای برون رفت از این مساله باید بازسازی تکنولوژی واحدهای تولیدی را جدی بگیریم.

وی بیان کرد: در شرایط حاضر مهمترین ماموریت و مسئولیت همه ما بازسازی اعتماد و سرمایه اجتماعی است و برای تحقق این هدف باید ارتباط خود را با مردم توسعه بدهیم و فرمانداران و بخشداران نیز ضروری است که با اقشار مختلف مردم در تعامل و ارتباط باشند و با صداقت و جدیت نسبت به خدمت رسانی و جلب رضایت آنها اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار