رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آوج:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آوج از بکارگیری ۸۱ تن آسفالت در راستای ایمن سازی و بهسازی راههای اصلی و فرعی آوج خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 04 August 2018

راههای اصلی و فرعی شهرستان آوج ایمن سازی شد

حسین طراوتی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: در تیرماه سال جاری اقدامات لازم و مناسب برای ایمن سازی و بهسازی در محورهای مواصلاتی شهرستان آوج صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آوج در خصوص اقدامات انجام گرفته عنوان کرد: قنو زنی به طول ۵۰ کیلومتر، ریزش برداری ۵۷۰ متر مکعب، شستشوی علایم و تابلوها ۱۰۰ مورد و جمع آوری تابلوهای فرسوده ۵ عدد از اقدامات صورت گرفته توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آوج است.

طراوتی در خصوص عملیات انجام شده راهداری این شهرستان گفت: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها ۳۴۰۰۰۰ متر، تنقیه پاکسازی پل و آبرو ۲ عدد، خاکریزی دهانه پل ها ۲۰ عدد، تهیه و نصب تابلوها ۲ عدد، پاکسازی سطح جاده از سنگ ۲۰ مورد از جمله عملیات راهداری انجام شده در این شهرستان است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده درحوزه راهداری شهرستان آوج بیان کرد: آسفالت مصرفی جهت لکه گیری و روکش ۸۱ تن، تعمیر و مرمت تابلوهای سطح جاده ۵۵ مورد و جمع آوری خاکهای اضافی، زباله و ضایعات از سطح جاده ۵۰ متر مکعب از جمله دیگر اقدامات و عملیات صورت گرفته در طی تیر ماه سال جاری در حوزه استحفاظی این شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار