دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین:
دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین تاکید کرد :دستگاه های اجرایی تا 18 مردادماه جاری پروژه های قابل افتتاح هفته دولت را اعلام کنند.
کد خبر: ۶۳۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 31 July 2018

 

دستگاه های اجرایی تا 18 مردادماه جاری پروژه های قابل افتتاح هفته دولت را اعلام کنندبه گزارش تابناک قزوین،"نصرت اله علیرضایی"  با بیان این مطلب  افزود: گرامیداشت هفته دولت ؛یادآور دولتمردان شهید  و والامقام شهیدان رجایی و باهنراست  که در طول بیش از سه دهه براساس سنت حسنه و ماندگار فرصت مغتنمی برای یادآوری و معرفی آرمان های والا و شخصیت و منش اسلامی و انسانی این شهیدان  وارسته و بی آلایش است.


دبیر شورای اطلاع رسانی استان ادامه داد: برنامه ریزی و هماهنگی جهت  بهره برداری از پروژه های قابل افتتاح در ایام هفته دولت هرساله به همت مسئولان وهمکاری مدیران سازمان ها و ادارات با هدف پاسداشت  و قدردانی از خدمات  دولتمردان خدوم و شریف و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت می گیرد.


وی افزود: دولت تدبیر و امید نیز بر همین مبنا اقدام به برنامه ریزی در جهت اطلاع رسانی جامع، دقیق و صادقانه از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته  به منظور امیدآفرینی، اعتماد زایی و تحکیم رابطه مردم با دولت و نظام اسلامی در طی چهار سال گذشته داشته است.


 دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین از دستگاههای اجرایی خواست تا به منظور  اطلاع رسانی از خدمات انجام شده در نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه و همچنین برنامه ریزی جهت افتتاح و بهره برداری لیست پروژه های قابل افتتاح را در قالب فرم ذیل  حداکثر تا روز پنج شنبه  18 مردادماه جاری به اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال نمایند.


علیرضایی از دستگاههای اجرایی خواست پروژ ه هایی که از اعلام پروژه های ناقص که به طور کامل اجرایی نشده اند ،خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار