مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر اردو‌های جهادی را زمینه‌ای برای رشد اخلاقی و معنوی و بالفعل شدن استعداد‌ها و ‏توانایی‌های جهادگران دانست و گفت: جهادگران با عمل و رفتار خودشان مردم را به انقلاب و معنویت سوق می‌دهند.
کد خبر: ۶۳۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 24 July 2018
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر اردو‌های جهادی را زمینه‌ای برای رشد اخلاقی و معنوی و بالفعل شدن استعداد‌ها و ‏توانایی‌های جهادگران دانست و گفت: جهادگران با عمل و رفتار خودشان مردم را به انقلاب و معنویت سوق می‌دهند.

به گزارش فارس، امین ترابی با اشاره به ضرورت اردوی جهادی و تاثیرات آن بر روی خود جهادگران و اهالی روستا اظهار کرد: همه ساله با توجه به فراغت اکثر دانشجویان در فصل تابستان، اردو‌های جهادی با هدف کمک‌رسانی به مناطق محروم و کاهش مشکلات معیشتی و آشنایی قشر دانشجو با این مسائل برگزار می‌شود.

وی اردو‌های جهادی را زمینه‌ای برای رشد اخلاقی و معنوی و بالفعل شدن استعداد‌ها و ‏توانایی‌های جهادگران دانست.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر ادامه داد: حضور در اردو‌های جهادی یعنی قدم اول برای شکستن نفس، منیت و خرج کردن خود و ‏کمک کردن به دیگران برای توسعه رفاه و آسایش در روستا‌ها و مکان‌هایی که کمتر به آن‌ها توجه شده است.

وی اظهار کرد: در اردو‏های جهادی، فرد می‌آموزد که فقط به خود و مشکلات شخصی‌اش توجه نداشته باشد بلکه سلامتی و آسایش دیگران را نیز ‏وظیفه و حقی که دیگران بر گردن او دارند تلقی کند.

ترابی افزود: حضور سفیران کار و تلاش «جهادگران اردوی جهادی» در بین اهالی روستا، موجب وحدت و همکاری و همدلی بین اهالی روستا و جهادگران می‌شود و این فرهنگ را نهادینه می‌کند که با همکاری می‌شود محرومیت‌ها را از بین برد.

وی با بیان اینکه جهادگران اردوی جهادی با عمل و رفتار خودشان مردم و اهالی روستا را به انقلاب و معنویت سوق می‌دهند، تصریح کرد: تاثیر این کار بسیار عمیق‌تر است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر ادامه داد: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر امسال هم همانند سال‌های گذشته توانست عازم مناطق محروم شهرستان ملایر شود و حرکت جهادی خود را این بار در روستای حسین‌آباد ناظم و طی دو هفته، فعالیت‌های مختلفی را انجام دهند.

وی اقدامات انجام شده در بخش عمرانی را شامل سفت‌کاری، دیوارچینی و خاکریزی یک منزل مسکونی در روستا و شروع دو منزل مسکونی دیگر دانست.

ترابی از برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورزشی برای کودکان و نوجوانان، کلاس‌های اعتقادی برای کودکان و نوجوانان، زیباسازی و نقاشی دیوار سالن ورزشی خبر داد و خدمات ارائه شده در بخش بهداشت و درمان را شامل معاینه پزشک از بیماران روستا دانست.

وی گفت: این افراد به دلیل بیماری خود و یا حتی تامین هزینه‌های مالی توانایی مراجعه به پزشک را نداشتند که در مرحله بعد درصدد تهیه دارو برای این افراد هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار