رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: ۵۰۷ کیلوگرم مواد مخدر در طرح عملیات رمضان بوشهر کشف شد.
کد خبر: ۶۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 16 July 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ وحید زرین‌کلاه ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های بسیار مهمی در راستای مقابله با مواد مخدر اجرا شده است که می‌توان به پاکسازی نقاط آلوده، جمع آوری معتادان پرخطر، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده‌فروشان در سطح شهرها اشاره کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح‌های پاکسازی محلات آلوده از مواد مخدر، بیان کرد: عملیات رمضان طی این ماه مبارک در سطح استان بوشهر اجرا شد و مقابله جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر و باندهای مربوطه صورت گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به کشفیات بالای مواد مخدر در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: در طرح عملیات رمضان در سطح استان بوشهر ۵۰۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی به برخورد قاطع با سوداگران مرگ و فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اشرافیت کاملی بر فعالیت سوداگران دارد و این موضوع باعث شده تا مسیر ترانزیت مواد مخدر از استان بوشهر تغییر کند.

زرین‌کلاه از کشف بیش از یک‌هزار و ۶۸۶ کیلوگرم مواد مخدر طی سال جاری در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ۳۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شده است و شاهد افزایش میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به سال قبل هستیم.

وی گفت: یک باند قاچاق مواد مخدر روز گذشته در منطقه کوهستانی تنگ ارم استان بوشهر در تلاش برای انتقال مواد مخدر بودند که با تلاش پلیس این باند کشف و مقدار ۱۶۸ کیلوگرم حشیش از این باند کشف شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: مواد مخدر ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار