فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شهدا نه تنها در زندگی و وصیت‌نامه بلکه امروز نیز بر پیروی از ولایت فقیه تاکید دارند.
کد خبر: ۶۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 16 July 2015
تابناک بوشهر: سردار پاسدار فتح الله جمیری چهارشنبه‌شب در سیزدهمین یادواره ۱۴ شهید روستای درازی و بزرگداشت هفت شهید گمنام شهرستان دشتی اظهار داشت: روستای درازی دارای سابقه درخشانی است که یکی از افتخارات تقدیم ۱۴ شهید و زادگاه شهید عاشوری است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کمتر به این شهید پرداختیم و هنوز ابعاد وجودی شهید عاشوری برای همگان شناخته شده نیست، افزود: همه شهدای ما و شهید فربود شهید شاخص سال ۹۴ روستای درازی بر پیروی از ولایت فقیه تاکید داشتند.

جمیری ادامه داد: شهدا نه تنها در زندگی و وصیت‌نامه بلکه امروز نیز بر پیروی از ولایت فقیه تاکید دارند و برای ادامه راه شهدا تنها راه رسیدن به قله رفیع همین است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از توطئه‌های آمریکا در صحنه‌های مختلف جلوگیری و ایستادگی کرده است، اضافه کرد: رهبری در گسترش فرهنگ مقاومت نقش بسیار مهمی دارد.

جمیری تقویت حزب الله و مقاومت اسلامی، جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ و هشت روزه عزه از دیگر حمایت‌های معظم له عنوان کرد و گفت: این موضوع باعث شد که اسرائیل به عقب رانده شود.

وی بیان کرد: امروز می‌بینم با رهبری مقام معظم رهبری و هدایت‌های ایشان سوریه پا برجا باشد و کسانی که با سوریه مخالف بودند الان نیستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در مسائل هسته‌ای تیم مذاکره کننده با رعایت خطوط قرمز و تلاش دولت به الحمد الله به نقطه اولیه خوبی بدست پیدا کرده که امیدواریم به موفقیت خوبی برسیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار