معاون شهردار قم:
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: تمام صنوف و مشاغل مربوط به خودرو در شهرک خودرو مستقر می‌شود، بلوک نخست این شهرک برای استقرار 100 واحد صنفی آماده‌شده و به‌زودی افتتاح می‌شود، در مرحله دوم نیز 300 واحد صنفی مربوط به خودرو به این شهرک منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 05 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، سیدامیر سامع با اشاره به آخرین وضعیت انتقال صنوف مزاحم شهری به شهرک صنوف، اظهار داشت: زیرساخت‌های فاز آهن‌فروشان شهرک کاملاً آماده‌شده، در روزهای آینده بیش از 100 این واحد صنفی به شهرک مستقل می‌شوند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با بیان اینکه شهرک خودرو با مساحت 33 هکتار در دست احداث است، گفت: تمام صنوف و مشاغل مربوط به خودرو در این شهرک مستقر می‌شود، بلوک نخست این شهرک برای استقرار 100 واحد صنفی آماده‌شده و به‌زودی افتتاح می‌شود، در مرحله دوم نیز 300 واحد صنفی مربوط به خودرو به این شهرک منتقل خواهد شد.


سامع با اشاره به همت شهرداری قم در انتقال تمام صنوف مزاحم شهری به شهرک صنوف، ادامه داد: در مراحل بعدی صنف آهنگران، صنوف مربوط به آلومینیوم‌سازی، کابینت سازی، صاف‌کاری و غیره به این شهرک منتقل می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار