امام جمعه ایلام
حجت الاسلام والمسلیمن محمدنقی لطفی در جلسه اخلاق مدیران استان ایلام اظهار کرد: مدیران باید از افشای اسرار کارکنان خود که آنها را امین دانسته اند، بشدت پرهیز کنند.
کد خبر: ۶۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ 16 July 2015
به گزارش تابناک ایلام ، حجت الاسلام والمسلیمن محمدنقی لطفی در جلسه اخلاق مدیران استان ایلام اظهار کرد: مدیران باید از افشای اسرار کارکنان خود که آنها را امین دانسته اند، بشدت پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف مهم مدیران اجرایی، حفظ بیت المال است، افزود: مدیران نباید بیت المال را ملک خصوصی خود دانسته و از موقعیت خود سوء استفاده کنند.

لطفی تاکید کرد: اگر مدیری در هر بخشی تلفی کرد باید مسوولان ذیربط با او برخورد کنند تا عبرت دیگران شود در غیر این صورت تخلفات مدیر ممکن است به بروز فسادهای مالی بزرگ منتهی شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به تمام شدن ماه ضیافت الهی گفت: رمضان ماه انقلاب، پذیرش نیات، زدودن گناهان، آمورزش و ماه اخلاص است و هر چه این اخلاص بیشتر باشد انسان زودتر به مقصد می رسد.

وی یادآور شد: روز عید فطر نیز روز پاداش الهی به بندگان صالح است که این پاداش شامل عفو، گذشت و بخشش گناهان از سوی قادر متعال است.

امام جمعه ایلام داشتن تقوا در هر لحظه ها و حالات در زندگی شخصی و اجتماعی را شاخصه انسان ها دانست و افزود: تقوا گوهری است که لباس روح است و انسان را از بدی و گناه دور می کند.

لطفی با بیان اینکه انسانه از دیدگاه اسلام کریم است و ممتاز بر سایر موجودات، خاطر نشان کرد: فقط داشتن تقوا مزیت برتری انسان ها بر یکدیگر است و آنچه به انسان ها ارزش می دهد و او را ممتاز می کند، تقوا و پرهیزکاری است.

در پایان این جلسه که با حضور مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان ایلام برگزار شد نماز ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اقامه شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار