مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم از درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی مدنی گرگانی از محافظان حضرت امام و از روحانیون جانباز خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 04 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،مهدی قائم پناه با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی گرگانی از محافظان حضرت امام که به افتخار جانبازی نایل شده بود روز گذشته به دیار باقی شتافت اظهار کرد: مرحوم مدنی گرگانی امام جماعت امامزاده جعفر شهید(ع) قم بود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع پیکر آن مرحوم روز پنجشنبه از ساعت 10 و 30 دقیقه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، یادآور شد: پس از تشییع پیکر این عالم ربانی، آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید بر پیکر آن مرحوم نماز اقامه خواهد کرد.

‌ مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم اضافه کرد: مراسم بزرگداشت حجت الاسلام مدنی گرگانی نیز عصر فردا از ساعت 18 در بقعه امامزاده جعفر شهید برگزار خواهد شد و حجت الاسلام صالحی خوانساری در این مراسم سخنرانی می کند.

حجت الاسلام مدنی گرگانی یار دیرین انقلاب بود

بر اساس این گزارش آیت الله مرتضی مقتدایی نیز در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مدنی گرگانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ضایعه ارتحال عالم وارسته، جانباز سرافراز انقلاب اسلامی و امام جماعت مسجد مقدس امامزاده جعفر(ع) قم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی مدنی گرگانی واصل و موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

در این پیام اضافه شده است: فقدان این شخصیت فرزانه و عالم فاضل و با معنویت و یار دیرین انقلاب که منشاء خدمات ارزنده ای در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه بوده و از جمله پیشکسوتان دوران مبارزات سیاسی انقلاب می باشند، ضایعه ای اسفبار و ثلمه ای جبران ناپذیر برای حیات معنوی جامعه به حساب می آید.

در پایان پیام تسلیت آیت الله مقتدایی آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به ساحت حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، حوزه های علمیه، آقازادگان محترم و عموم مومنین کلیه بستگان نسبی و سببی، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار