در دیدار عمومی مسئولان قضایی با مردم در بهمئی مطرح شد؛
به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یارانش امروز نشست عمومی با مردم برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵ 02 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از بهمئی، سعیدی رئیس دادگستری شهرستان بهمیی در جمع مردم بهمیی ضمن گرامی داشت شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲تن از یارانش و همچنین شهادت قضات مظلوم دستگاه قضا که در راستای اجرای عدالت و خدمت به جامعه توسط انسانهای مجرم و تبهکار و ضد انسانیت به شهادت رسیدند و اینها بسیار مظلومند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قضاتی که در مقابل تطمیع ها و فریب ها و تهدیدها می ایستند تا جایی که وجود این قاضی را به عنوان خطر برای خودشان می بینند و سعی در کشتن این قاضی می کنند و مظلومانه به شهادت می رسد.

وی گفت: دشمن در کمین مسولان کشور ما است وقتی نمی تواند مسولان جمهوری اسلامی را به دلیل محافظت ترور کند سعی در ترور شخصیتی مسولان می کند و مردم باید هوشیار باشند.

سعیدی افزود: مسولین هم باید با مردم و برای مردم کار کنند و آن چیزی را که می گویند باید در عمل به آن پایبند باشند و حق مردم را در اشتغالها و در جذب ها و در گزینش ها و در اختصاص امکانات به جامعه ضایع نکنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ما باید کار جهادی و کار بسیجی و انقلابی بکنیم و چشم انتظار از کسی نباشیم وظیفه است و شرع است خون هزاران شهید ریخته شده است که این انقلاب و نظام حفظ بشود و هدف این انقلاب این بود که محرومین و مستضعفین در جامعه رشد کنند.

وی در پایان صحبتهایش به نکته مهمی اشاره کرد و افزود: با توجه به نابسامانیهای اقتصادی در جامعه و عدم امکان سرمایه گذاری افراد در شرکت ها و موسسات ایمن و دارای اعتبار افرادی کلاهبردار و فرصت طلب از جهل و غفلت و بعضا طمع افراد سوء استفاده نموده و با وعده های پر زرق و برق و وعده سود کلان و بکارگیری قرار دادهای صوری دارایی های اشخاص را دریافت نموده و پس از مدتی به بهانه ورشکستگی و امثال آن از پس نمودن اموال خوداری می نمایند و این امر موجب ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه و تحمیل مشکلات مضاعف بر افراد و تشکیل پرونده های زیادی در دادگستری ها شده است لذا اطلاع رسانی مردم در سطح رسانه ها و مراکز اطلاع رسانی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

 

عکس و گزارش: امین روانان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار