معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان از رقابت پنج هزار و ۲۳۱ داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۷ در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 27 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : قنبرعلی شیخ زاده افزود: سه هزار و ۹۲ نفر از این داوطلبان خانم و دو هزار و ۱۳۹ نفر آقا هستند که در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی در روز های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه ۹۷ در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی به ثبت نام ۶۹۷ نفر در آزمون سراسری گروه علوم ریاضی و فنی در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این آزمون صبح روز پنجشنبه با رقابت ۲۵۲ داوطلب زن و ۴۴۵ مرد برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان تاکید کرد: در گروه علوم آزمایشی علوم انسانی نیز یک هزار و ۶۷ داوطلب ( ۶۸۱ زن و ۳۸۶مرد) در صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه ۹۷ به رقابت می پردازند.

وی به برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر در عصر پنجشنبه اشاره کرد و افزود: این آزمون نیز با حضور ۷۰۳ داوطلب ( ۴۴۲ زن و ۲۶۱ مرد) برگزار می شود.

شیخ زاده بیشترین آمار داوطلبان آزمون سراسری امسال در این دانشگاه را گروه آزمایشی علوم تجربی عنوان کرد و گفت: در گروه آزمایشی علوم تجربی هم که صبح روز جمعه برگزار می شود دو هزار و ۱۴ نفر ثبت نام کرده اند که یک هزار و ۲۵۱ نفر زن و ۷۶۳ نفر مرد هستند.

وی اضافه کرد: آزمون گروه زبان های خارجی نیز با رقابت ۷۵۰ داوطلب ( ۴۶۶ زن و ۲۸۴ مرد) در عصر روز جمعه برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان تاکید کرد: دانشگاه کاشان همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری و جلب مشارکت سایر ارگان های شهرستان کاشان، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار خواهد گرفت تا داوطلبان گرامی در فضایی مناسب به رقابت بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار