معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه شوراي اداري مازندران گفت : دکتر روحانی با موفقیت در مذاکرات هسته ای ضمن تحقق بخشیدن به یکی از شعارهای انتخاباتی شان ، آموختند که می توان تعامل را جایگزین تقابل با کشورهای دنیا کرد.
کد خبر: ۶۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 15 July 2015

علیرضا یونسی با بیان اینکه چرخه سانترفیوژها باید با چرخه اقتصادی مردم بچرخد ، افزود : موفقیت در مذاکرات هسته ای زیر سایه حمایت های حكيمانه رهبر معظم انقلاب و درایت و شجاعت تیم مذاکره کننده به دست آمد.

وی ادامه داد : مذاکرات هسته ای که با موفقیت به پایان رسید ، بزرگترین جنگ دیپلماتیک در دهه گذشته بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه حقانیت نظام جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای به اثبات رسید ، اظهار داشت : مردم این پیروزی را در کنار دولت مردان جشن خواهند گرفت.

یونسی با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال 94 و نقش دولت در برگزاری پرشور و قانونی آن ، تصریح کرد :باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهیا کنیم و مدیران دولتی نباید له یا علیه نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حرکتی از خود نشان دهند و حق ندارند در جلساتی که شائبه انتخاباتی بودن در آن وجود دارد ، شرکت کنند.

وی در مورد پاک سازی 30 منطقه آلوده استان مازندران در سال گذشته نیز گفت : با این کار بی نظیری که در مازندران انجام شد شاهد کاهش جرائم و افزایش صد در صدی كشف مواد مخدر در استان بودیم.

يونسي تاكيد كرد: با همكاري و همت همه نيروهاي امنيتي، در بسياري از شاخص ها، جرم و جرائم در مازندران كاهش يافته است به دلیل برخورد شدید ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شاهد افزایش قیمت انواع مخدر در مازندران هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی به دور دوم سفر تابستانی در تعطیلات عید سعید فطر به مازندران اشاره کرد و گفت: تمامی امکانات و خدمات باید به نحو مطلوب در اختیار ملت ایران قرار بگیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار