رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بدره از معدوم‌سازی 405 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد در بدره خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 15 July 2015

جلال کاظمی گفت: بیش از 78 هزار نوبت سر واکسیناسیون توسط کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان بدره اجرایی شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بدره افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک واگیردار دامی بیش از 78 هزار نوبت سر واکسیناسیون توسط کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان بدره انجام شد.

کاظمی اضافه کرد: در سه ماه نخست سال جاری، 78 هزار و 995 نوبت سر واکسیناسیون به صورت رایگان برای دامداران شهرستان بدره شامل بروسلوز بره، بزغاله، گوسفند و بز، آبله گوسفند و بز، p.p.r گوسفند و بز و لمپی‌اسکین انجام شده است و تمامی فعالیت‌های دامپزشکی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری‌های دامی در سامانه‌های GIS مربوطه ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت نظارت شرعی و بهداشتی بر کشتار یک‌هزار و 330 راس گاو، گوساله، گوسفند و بز انجام شده و 2 هزار و 579 مورد بازدید از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی توسط کارشناسان شبکه صورت پذیرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بدره ادامه داد: ضبط و معدوم‌سازی 405 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیرقابل استفاده نیز از دیگر فعالیت‌های این دستگاه اجرایی بوده است.

وی ادامه داد: در این رابطه هشت نفر از متخلفان در عرضه فرآورده‌های غیرقابل مصرف به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بدره یادآور شد: در سه ماه نخست سال جاری، مجوز جوجه‌ریزی 233 هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های این شهرستان صورت پذیرفته است و تمام اقدامات لازم در خصوص صدور مجوز جوجه‌ریزی، صدور مجوز فروش و صدور گواهی حمل فرآورده‌های خام دامی در سامانه GIS ثبت می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار