کد خبر: ۶۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 14 July 2015
مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی البرز با بیان اینکه نظارت‌های دامپزشکی البرز بر مراکز تکثیر و پرورش ماهی تشدید می‌شود، گفت: دربازدیدهای اخیر ۱۵۶ نمونه آب و ماهی اخذ شده است.
هوشنگ شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: در راستای کنترل سلامت و بهداشت مراکز تکثیر و پرورش و جلوگیری از بروز احتمالی بیماری‌های ماهیان، بازدیدهای دوره ای از این‌گونه مراکز در سطح استان البرز انجام و نمونه‌های لازم اخذ می‌شود.
وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری از تعداد 54 مرکز تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی استان 90 مورد بازدید کارشناسی انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه نظارت‌های دامپزشکی البرز بر مراکز تکثیر و پرورش ماهی تشدید می‌شود، خاطرنشان کرد: در این بازدیدها  156 نمونه آب و ماهی اخذ شده از مراکز فوق الذکر برای انجام آزمایشات میکروبی، انگلی و قارچی به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی ارسال شده است 
مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور و آبزیان دامپزشکی استان البرز یادآور شد: خوشبختانه تاکنون مورد خاصی از بیماری‌های قابل تذکر در آزمایش‌های انجام گرفته مشاهده نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار