طرح گازرسانی به سه روستای تابعه شهرستان سیروان با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی و محلی کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۶۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 13 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام  در حاشیه این آیین گفت: با اجرای این طرح سه روستای نثارمله ماران، حسن گاوداری و گورطوطی از توابع سیروان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

روح اله نوریان با بیان اینکه این پروژه شامل 21 کیلومتر خط شبکه و 160 انشعاب است، اظهار کرد: طرح گاز رسانی به این سه روستا با اعتبار 13 میلیارد ریال اجرا می شود.

وی میزان خط شبکه استفاده شده در شهرستان سیروان را 181 کیلومتر اعلام کرد و افزود: هم اینک سه هزار مشترک در این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.

نوریان تاکید کرد: حدود 70 درصد خانوارهای روستاهای شهرستان سیروان از نعمت گاز برخوردار هستند و با انتصاب این سه روستا به 38 روستا گازرسانی شده است.

استاندار ایلام همچنین علاوه بر شرکت در این آیین، مسجد بین راهی لومار را نیز افتتاح و از سایت ادارای و ایستگاه پمپاژ آبرسانی به دشت سیروان تیز بازدید کرد.

محمدرضا مروارید در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ دشت سیروان گفت: ایستگاه پمپاژ دشت سیروان یکی از اصلی ترین پروژه های این شهرستان است.

وی تاکید کرد: این ایستگاه پمپاژ با آبیاری بخش وسیعی از اراضی این شهرستان تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کشاورزی شهرستان دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار