در گفتگو با "تابناک قزوین" مطرح شد؛
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری هفتمین جشن روزه اولی ها با حضور ۵۰۰ دانش آموزان پسر شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 31 May 2018

جشن روزه اولی ها با حضور ۵۰۰ دانش آموز در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام علی انصاری در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: جشن روزه اولی ها هر ساله برای دانش آموزانی که برای نخستین بار می توانند روزه بگیرند، برگزار می شود که در سال جاری هم هفتمین جشن روزه اولی ها با حضور 500 دانش آموز پسر شهر قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه در کل استان اجرا می شود و ویژه دانش آموزان پسر پایه نهم است که امسال به سن تکلیف رسیده اند؛ این مراسم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) پنجشنبه 10 خرداد ماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان برگزار می شود چراکه ما باید در شادی ائمه شاد بوده و در غم آنها عزاداری کنیم.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در این مراسم دانش آموزانی از ناحیه یک، 2 و مدارس استثنایی حضور دارند و برنامه های متنوعی نظیر نمایش، سرود، مسابقه و سخنرانی تدارک دیده شده و در واقع محتوای غنی برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، در برگزاری این برنامه شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی ما را همراهی کردند و مراسم جشن روزه اولی ها ساعت 18.30 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می شود و بعد از این مراسم، برنامه اقامه نماز و افطار در سالن شهید بابایی قزوین دایر خواهد شد.

انصاری تصریح کرد: این برنامه در شهرستان آبیک و تاکستان هم با توجه به سهمیه های ابلاغی به مدارس به منظور اجرای این مراسم برگزار می شود و سعی شده تا به لحاظ اعتقادی و سرگرمی برنامه خوبی برای دانش آموزان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار