رئیس انجمن حمایت از خانواده های زندانیان جرایم غیرعمد دماوند گفت: امسال یک میلیارد و 400 میلیون ریال کمک های نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در یازدهمین جشن گلریزان شهرستان جمع آوری شد.
کد خبر: ۶۱۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 30 May 2018

داود صفری روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بر لزوم حمایت بیشتر از خانواده زندانیان تاکید کرد و گفت: 80 خانواده و 40 دانش آموز و دانشجو زیرپوشش انجمن دماوند قرار دارند. 
وی اضافه کرد: این انجمن با پرداخت وجوه ماهانه کمک های نقدی، خدمات بهداشتی و درمانی، فرهنگی و تحصیلی به خانواده های زندانیان کمک می کند. 
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد دماوند همچنین در سخنانی در جلسه تشریح عملکرد این نهاد یادآور شد: سال گذشته درجشن گلریزان 160میلیون تومان وجه نقد از سوی نیکوکاران جمع آوری که از این رقم 120میلیون تومان وصول شده است. 
وی با بیان اینکه در سال 96 مجموع درآمد نقدی و غیرنقدی انجمن افزون بر 290 میلون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: کمک های نیکوکاران برای خدمات رسانی به خانواده های زندانی است و به عنوان هزینه های جاری استفاده نمی شود. 
صفری ادامه داد: همچنین در سال گذشته 80 پرونده مددکاری و موردی تشکیل، 68 مورد پیگیری قضایی و مکاتبه ای، 93 مورد معرفی به مراکز درمانی و حمایتی، برگزاری سه دوره جلسه آموزشی و ایجاد اشتغال برای 20 نفر از خانواده ها انجام شد.
وی گفت: سال گذشته همچنین مبلغی افزون بر پنج میلیون تومان به زندانیان کمک و دو زندانی با پرداخت 14 میلیون و 500 هزار تومان آزاد شدند.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100 هزار نفر در 45 کیلومتری شمال شرق شهر تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار