غلام مهدی حقدل رئیس شورای شهر شیرازدر جلسه هیئت‌امنای بیمارستان در حال احداث پیوند اعضای ابوعلی سینا، پس از تجلیل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر سید علی ملک حسینی، حمایت از احداث این مرکز درمانی پیوند اعضا و بیمارستان سرطان جنوب کشور را از وظایف شهرداری و شورای شهر شیراز دانست.
کد خبر: ۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹ 19 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، غلام‌مهدی حقدل که همراه با سایر اعضای شورای شهر و شهرداران مناطق مختلف شیراز در جلسه هیئت‌امنای بیمارستان در حال احداث پیوند ابوعلی سینا حاضر شده بود، اظهار داشت: هنر بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز این است که هیچ‌گاه به داشته‌های خود بسنده نکرده و با اعتماد به مردم و خیران، اقداماتی را در حوزه سلامت انجام داده که در کشور کم‌نظیر است.
وی اضافه کرد: دکتر سید علی ملک‌حسینی که از افتخارات پزشکی کشور است در احداث بیمارستان پیوند اعضا نقش اساسی دارد و مردم ما هیچ‌گاه این کرامت و عظمت روح را فراموش نمی‌کنند.
رئیس شورای شهر شیراز بیان کرد: روح بزرگی که در مجموعه علوم پزشکی شیراز وجود دارد، کم‌نظیر بوده و اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده که هدایت خیران به سمت نیازهای اساسی و جلب اعتماد آن‌ها از جمله آن‌ها است.
حقدل گفت: بیمارستان در حال احداث پیوند اعضای ابوعلی سینا و همچنین بیمارستان سرطان جنوب کشور متعلق به‌ تمام مردم شیراز و حتی جنوب کشور است و بر این اساس تفاوتی ندارد که محل آن‌ها در شیراز و یا صدرا باشد، بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا شهرداری و شورای شهر تا حد امکان به تکمیل این پروژه‌ها کمک کند.
وی خطاب به شهرداران مناطق مختلف، اظهار داشت: شیوه‌های مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد و از روش‌های گوناگون حمایت کرد، از جمله انجام خاک‌برداری بیمارستان سرطان جنوب توسط شهرداری و برای بررسی‌های بیشتر باید در اسرع وقت جلسه‌ای تشکیل شود تا بتوان کمک‌ها را بر اساس قانون در طول سال‌های احداث، ارائه کرد.
حقدل ادامه داد: در هر نقطه‌ای از شیراز که شهرداری زمین داشته و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای احداث بیمارستان به آن نیاز داشته باشد، در اختیارشان قرار داده می‌شود تا نیازهای درمانی مردم رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار