مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوين خبر داد:
مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: كلنگ احداث شهرکت خصصي کربن در شهرك صنعتی شال با حضور استاندار و معاون وزير در نيمه اول سال جاري به زمين زده خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 27 May 2018

آغاز احداث شهرک کربن در شال

به گزارش تابناک قزوین،حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر افزود: امضای تفاهم‌نامه با شرکت الماس کربن آریا سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام شده و در مرحله تحویل اراضی صنعتی به این شرکت هستیم.

وی با اشاره به میزان اراضی واگذار شده به این شرکت اظهار کرد:حدود 70 هکتار زمین برای اجرای این طرح صنعتی بزرگ در شهرک صنعتی شال در شهرستان بوئین زهرا واگذار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان از سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی در دو فاز خبر داد و تصریح کرد: با اتمام فاز اول و دوم زمینه اشتغال دو هزار نفر فراهم می‌شود.

خانپور در ادامه افزود: شرکت الماس کربن آریان از شرکت‌های دانش بنیان بوده که تولید کننده الکترود گرافیتی و پترولیوم کک کلیسینه می‌باشد و برای اولین بار در کشور و منطقه موفق به تولید این محصول استراتژیک و هایتک شده است.

گفتنی است، محصول نهایی این واحد بزرگ تولیدی که پس از راه‌اندازی با عنوان شهرک کربن فعالیت خواهد کرد در زمینه‌های مختلف صنعتی از جمله خودروسازی و عایق‌های حرارتی، لوله و لاستیک، مصالح ساختمانی، دارو و صنایع پزشکی کاربرد خواهد داشت.

شهرک صنعتی شال بخش شال در شهرستان بوئین زهرا واقع شده که تاکنون بالغ بر 60 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی شامل زیرسازی و آسفالت بلوار و خیابان‌ها، شبکه آب ،برق ، روشنایی ، گاز ، فاضلاب ، فضای سبز هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار