نماینده ولی فقیه در قزوین :
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید ساحت تریبون‌های نماز جمعه از متهم شدن به حزبی و جناحی بودن حفظ شود.
کد خبر: ۶۱۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 27 May 2018

تریبون نماز جمعه حزبی و جناحی نشودبه گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم به گزارش تابناک قزوین،عابدینی روز یکشنبه در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین ، اظهار کرد:نباید موضع‌گیری‌ ائمه جمعه به گونه‌ای باشد که آنان متهم به اینکه از یک حزب و یا جناح خاص حمایت می کنند، شوند.


نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: نماز جمعه بستری برای همه اقشار، همه افکار و همه سلایق است.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که از سرزنش کسانی که مسئولیت مذاکرات را بر عهده داشتند پرهیز شود، اضافه کرد: رهبری نقد منصفانه و عالمانه را نه تنها تشویق کردند،بلکه خودشان در همان مجلس نیز نقد کردند و ما نیز ‌باید در تریبون‌ها همین گونه عمل کنیم و ضمن پرهیز از سرزنش که به دور از اخلاق و جوانمردی است، نقد منصفانه را جدی بگیریم.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: یکی از مسائلی که امروز رهبری بر آن تاکید دارند توجه به این موضوع است که اشرار داخلی و استکبار جهانی می‌خواهند اختلافات، چالش‌ها و تنش‌های منطقه به داخل نظام ما سرایت کند.


وی افزود: دشمنان می خواهند از جریانات حزبی و جناحی برای تحقق این هدف خود استفاده کنند و باید مراقب این توطئه افکنی‌ها باشیم.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده هر چه بیشتر از فرصت‌های بی‌بدیل شب‌های احیا و شب قدر تأکید و اظهار کرد: سرمایه‌های معنوی و نماز جمعه را می‌باید در این ایام با برکت جمع‌آوری کنیم و آن را نادیده نگیریم.


حجت‌الاسلام‌ روح‌الله فاطمی‌نسب رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین نیز در این نشست بر ضرورت برگزاری نماز عید فطر به صورت متمرکز تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم در همه شهرها نماز عید فطر به صورت متمرکز برگزار شود تا شاهد وحدت هر چه بیشتر در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار