دفتر نظارت همگاني بازرسي استان قزوين در اطلاعيه اي از برگزاري جلسه ارتباط مستقيم فرماندهان و مسئولان انتظامي استان قزوين با مردم در روز هفتم خرداد ماه 97 خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 27 May 2018

ارتباط مستقیم فرماندهان انتظامی قزوین با مردم در سامانه ۱۹۷

به گزارش تابناک قزوین ،دفتر نظارت همگانی بازرسی استان قزوین در اطلاعیه ای از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان قزوین با مردم در روز هفتم خرداد ماه ۹۷ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مردم شریف استان قزوین می رساند، جلسه ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی استان روز دوشنبه هفتم خرداد ماه ۹۷ از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر با حضور سردار “مهدی محمودی” فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه رئیس بازرسی، معاونان و روسای پلیس های تخصصی و فرمانده انتظامی شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

شهروندان و هم استانی های عزیز قزوینی می توانند، به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری با شماره تلفن ۱۹۷ و یا مراجعه به مرکز دفتر نظارت همگانی پلیس، واقع در خیابان باهنر؛ خیابان عدلیه؛ ساختمان ۱۹۷ مشکلات خود را با مسئولان انتظامی درمیان بگذارند و یا انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر خود از عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت را ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار