معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قم مطرح کرد
معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قم گفت: در سال گذشته 10 میلیارد و 500 میلیون تومان صدقه توسط کمیته امداد در استان جمع آوری شد.
کد خبر: ۶۱۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 26 May 2018

به گزارش تابناک قم،اکبر رشیدی با اشاره به کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان قم اظهار کرد: سال گذشته مردم استان 38 میلیارد و 400 میلیون تومان به این کمیته کمک کردند که این کمک‌ها هم به صورت نقدی و هم به صورت کالا بود.

وی ادامه داد: امسال به دنبال افزایش 25 درصدی کمک‌های مردم استان قم به کمیته امداد هستیم تا علاوه بر حفظ منابع درآمدی گذشته، این منابع را افزایش بدهیم.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قم افزود: بخشی از درآمدهای این کمیته از صندوق‌های صدقات است، 156 هزار صندوق در منازل، معابر و ادارات استان وجود دارد، به دنبال استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای جمع آوری صدقات هستیم تا فرآیند صدقه دادن برای مردم تسهیل شود.

رشیدی با اشاره به میزان جمع آوری صدقات در استان قم اظهار کرد: در سال گذشته 10 میلیارد و 500 میلیون تومان صدقه توسط کمیته امداد در استان جمع آوری شد، به دنبال رساندن این عدد به 12 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال جاری هستیم.

وی ادامه داد: حامیان در طرح اکرام ایتام مبلغی را به صورت ثابت در هر ماه به ایتام پرداخت می‌کنند، سال گذشته در قالب این طرح، 9 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک مردمی در استان قم جمع آوری شد، سال جاری به دنبال رساندن این عدد به 11 میلیارد تومان هستیم.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قم در پایان خاطرنشان کرد: امسال در ماه رمضان علاوه بر اجرای طرح اکرام ایتام و طرح محسنین به دنبال اجرای طرح تکریم سالمندان برای نخستین بار در استان هستیم، کمیته امداد 11 هزار سالمند بالای 60 سال را در استان قم زیرپوشش دارد. این سالمندان مشکلات زیادی در زمینه مسائل معیشتی و درمانی دارند و به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات سالمندان زیرپوشش کمیته امداد در استان هستیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار