مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین :
مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین گفت: یادواره شهدای صحن مطهر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 24 May 2018

حجت الاسلام احمد باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین با اعلام این خبر افزود: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، یادواره شهدای صحن مطهر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا برگزار می شود.

 وی بیان کرد: این مراسم ساعت 18.30 روز پنجشنبه سوم خرداد ماه با مداحی مرتضی سلیمانی و سخنرانی سرهنگ پاسدار جلال فارسی برگزار می شود.

 مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و از همین رو این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین سیره آنها برگزار شده است.

 وی یادآور شد: امیدواریم با برگزاری اینگونه مراسم ها بتوانیم فرهنگ ایثار و گذشت را در بین نسل امروز که آینده سازان ایران اسلامی هستند، بیش از پیش نهادینه کنیم تا ادامه دهنده راه شهدا در دفاع از آرمان های امام و انقلاب باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار