مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین :
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 22 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت الاسلام غلامرضا عادل، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان از برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح ۵۰ مبلغ به امامزادگان و بقاع متبرکه اعزام شده اند که از این تعداد ۳۰ مبلغ از قم و ۲۰ مبلغ هم بومی هستند که در این ایام به ترویج مسائل دینی می پردازند.


وی با بیان اینکه طی ایام ماه مبارک رمضان در ۴۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان مراسم افطاری ساده برای روزه داران برگزار می شود، ادامه داد: در این ایام، ۳۰ خیمه معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برپا می شود؛ از این تعداد، یک خیمه معرفت در مصلی نماز جمعه شهر قزوین برپا خواهد شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به اجرای برنامه های این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از جمله این برنامه ها برگزاری ۵۰ مراسم ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم در پنج امامزاده و در پنج شهرستان، برگزاری چهار محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و مصری طی شب های قدر در آستان مقدس امامزاده منورخاتون(س) دانسفهان، لشکر ۱۶ زرهی، سپاه صاحب الامر(عج) استان، آستان مقدس امامزاده حسین(ع) و مسجد امام حسن مجتبی(ع) است.


عادل یادآور شد: در شب های احیا بیش از ۱۵۰ مراسم مختلف از جمله شب زنده داری لیالی قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.


این مسؤول از برگزاری ۱۰۵ مراسم و ویژه برنامه در میلاد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت(ع) خبر داد و تصریح کرد: برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و هنری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین به نماز عید فطر اشاره کرد و افزود: به دلیل انسجام، اتحاد و وحدت بین مسلمین، نماز این عید باشکوه در مصلی نماز جمعه شهر قزوین طبق سنوات گذشته با حضور آحاد مردم متدین استان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار