هر سال چند ماهی مانده به آغاز ماه رمضان، ماراتنی برای خواندن تیتراژهای برنامه‌های مناسبتی تلویزیون آغاز می‌شود؛ امسال نیز افرادی مانند محمد اصفهانی، بهنام بانی، روزبه بمانی و ... برای این برنامه‌ها خوانده‌اند.
کد خبر: ۶۰۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 21 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،شبکه یک سیما با دو برنامه «ماه و ماهی» و «دعوت» و سریال «سر دلبران» برنامه‌های رمضانی خود را به روی آنتن می‌برد. حمید هیراد، خواننده جوانی که سال پرحاشیه‌ای را آغاز کرد، خوانندگی اولین تیتراژ تلویزیونی خود را با جنگ شبانه «دعوت» تجربه کرد.

البته از این خواننده پیشتر تیتراژ سریال «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی را شاهد بودیم که از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

سریال «سر دلبران» نیز با خوانندگی روزبه‌بمانی که بیشتر در مقام ترانه‌سرا شناخته می‌شود، از شبکه یک در حال پخش است؛ بمانی ترانه این قطعه که «خرقه» نام دارد را هم سروده و کارن همایونفر آهنگ آن را ساخته است.

شبکه دو نیز ماه رمضان را با پخش سریال «بچه مهندس» آغاز کرد؛ قرعه خواندن تیتراژ پایانی این سریال به خواننده مشکی‌پوش پاپ، رضا صادقی رسید. شاعر این اثر اسحاق نوری است و آهنگسازی آن بر عهده رضا صادقی بوده است.

اما یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ماه رمضان، «ماه عسل» است که از شبکه سه پخش می‌شود. تیتراژ ابتدایی آن را به آهنگسازی حامد برادران، بهنام بانی خوانده و تیتراژ پایانی آن به «مسیح و آرش» رسیده است که به تازگی مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرده‌اند. ترانه‌سرایی این دو اثر بر عهده روزبه بمانی بوده است. 

محمد اصفهانی خواننده قدیمی پاپ که تجربه خواندن تیتراژهای موفقی را در برنامه‌های تلویزیونی داشته است، این بار با تیتراژ سریال «رهایم نکن» از شبکه سه مهمان مخاطبان است. اصفهانی در این پروژه با علیرضا کهن‌دیری در بخش موسیقی و روزبه بمانی در بخش ترانه همکاری داشته است.

«جشن رمضان» برنامه‌ای است که از شبکه پنج سیما راهی آنتن شده است و حجت اشرف‌زادهتیتراژ ابتدایی آن را خوانده است. با وجود اینکه از خواندن «هوروش‌ بند» برای تیتراژ دیگر این برنامه، حرف‌هایی مطرح بود اما این اتفاق رخ نداد.

گروه پالت هم تیتراژ سریال «هزارداستان» را خوانده‌ است. این برنامه هر روز از شبکه نسیم پخش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار