مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین از نمایشگاه عکسی که آثار ارسالی از کشور افغانستان از طبیعت ، فرهنگ ، آثارباستانی و.... در آن به معرض دید عمومی قرار گرفته بود بازدیدکرد.
کد خبر: ۶۰۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 21 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،در حاشیه همایش افغانستان آئینه باستان که به کوشش دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در محل این دانشگاه برگزار گردید عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین از نمایشگاه عکسی که آثار ارسالی از کشور افغانستان از طبیعت ، فرهنگ ، آثارباستانی و.... در آن به معرض دید عمومی قرار گرفته بود بازدید و با تعدادی از دانشجویان تبعه افغانستان گفتگو کرد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در این دیدار اذعان داشت برگزاری چنین نمایشگاه هایی باعث شناخت بیشتر اتباع کشور افغانستان خصوصاً پناهندگان از موطن خود شده و باعث ایجاد انگیزه در بازگشت به کشور خود می گردد

عشایری افزود اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی از اجرای کارهای فرهنگی در حوزه اتباع حمایت نموده که نمونه بارز آن برگزاری رقابتهای فوتبال اتباع خارجی سراسر کشور با حضور بیش از 400 ورزشکار و به مدت یکهفته به میزبانی قزوین  و برگزاری و اعزام تیم های استان به جشنواره های افغانستان شناسی در سطح کشور است.   

 در ادامه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با دکتر بیات معاون امور بین المللی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) دیدار و در خصوص وضعیت اتباع خارجی دانشجو در این دانشگاه بحث و تبادل نظر نمودند.

همایش افغانستان آئینه باستان با حضور مسئول امور دانشجویی سفارت کشور افغانستان و مسئولین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در بخش عکس ، تئاتر، غذای سنتی ، موسیقی ، دکلمه و ... به مدت یک روز در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار