مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه تبلیغات اسلامی در خروج از تصدی‌گری کارنامه موفق دارد،‌ گفت: در حال حاضر تبلیغات اسلامی دارای یک‌هزار و 300 هئیت مذهبی است.
کد خبر: ۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 12 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در نشست با فعالان بخش غیردولتی حوزه تبلیغ و ترویج دینی اظهار داشت: در سه اولویت که سازمان تبلیغات اسلامی برای ما تبیین و تعریف کرده به پیش می‌رویم که یکی از اصلی‌ترین اولویت خروج از تصدی‌گری و زمینه برای نقش‌آفرینی نهادهای مردمی در حوزه تبلیغ دینی است.

وی افزود: ما از تشکیل انجمن مداحان و شعرای آیینی، تقویت شوراهای مختلف هیئت‌های مذهبی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی، مجموعه جمعیت زنان فرهیخته و بسیاری از تشکل‌های مردم نهاد حمایت می‌کنیم و بر این باوریم که در فضای تعاملی می‌توان بهتر تصمیم‌گیری کرده و مدیریت انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بحث ارتقای مدیریت محیط تعاملی و ارتباط ‌گیری با اقشار و نهادهای تأثیرگذار را یادآور شد و بیان کرد: در این زمینه آنچه مهم به نظر می‌رسد، بها دادن به ظرفیت‌های بخش خصوصی است که می‌تواند زمینه و بستر ارتقای فعالیت‌ها و دیدگاه مثبت در این زمینه را فراهم بیاورد.

ستوده یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است تا زمینه و بستری را فراهم کنیم تا بیش از گذشته از ظرفیت نهادهای غیردولتی استفاده کرده و اسباب ارتقای شرایط ترویج مبانی فکری، اعتقادی،‌ دینی و ارزشی را بیش از هر زمان دیگر فراهم بیاوریم.

این مسئول فراگیر شدن بحث‌های آموزشی را در کنار اطلاع‌رسانی‌های قوی در فضاهای مجازی و رسانه‌های گروهی یادآور شد و ادامه داد: تبلیغات اسلامی تاکنون به بهترین شکل در این ظرفیت‌ها استفاده کرده و با ارتباط و تعاملی که در این رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس داشته سعی کرده تا امر آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و بهره‌گیری از فرصت‌ها و ممانعت از هرگونه تهدید را ملاک کار خود قرار داده تا به شکل کیفی انجام مأموریت در این حوزه به انجام برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در حال حاضر تبلیغات اسلامی با هزار و 300 هئیت مذهبی، 750 روحانی اعم از طرح هجرت و مستقر بیش از 2 هزار مسجد و مکان مذهبی، مداحان و شعرای آیینی سرشناس و شوراهای هیئت‌های مذهبی به صورت محله‌ای و منطقه‌ای سر کرده تا اهداف خود را در حوزه ترویج و تبلیغ دین اسلام به خوبی به نمایش بگذارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار