مدیر کل میراث فرهنگی قزوین خبر داد:
مدیر کل میراث فرهنگی قزوین گفت: بازدید از موزه های استان جمعه هفته جاری 28 اردیبهشت به مناسبت روز جهانی موزه رایگان است.
کد خبر: ۶۰۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 14 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،محمد علی حضرتی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی فرصتی است تا ضمن ترغیب و تشویق مردم برای آشنایی و بازدید از مواریث ارزشمند به جای مانده از اعصار گذشته، با ارائه خدمات به بازدیدکنندگان از این ظرفیت غنی تاریخ و فرهنگی برای رشد و توسعه پایدار گردشگری استان بهره‌مند شویم.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، بیان کرد: در همین راستا و پیرو بخشنامه ابلاغی از سوی اداره کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی و فرهنگی کشور روز جمعه 28 اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی کلیه موزه ها شامل کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ نگاره‌های مسجد جامع و اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره کل به صورت رایگان از ساعت 9 صبح تا 22 میزبان دوستداران تاریخ و فرهنگ و گروه‌های دانش آموزی و دانشجویی خواهند بود.


وی یادآور شد:امیدوارم با اطلاع رسانی مناسب در حوزه میراث فرهنگی بتوانیم نقش موثری در معرفی آثار و اماکن تاریخی استان ایفا کرده و مشوق خوبی برای ارتباط بیشتر مردم با یادگارهای گذشتگان و حفظ و نگهداری از این مواریث ارزشمند باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار