رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری ۱۵ برنامه مفرح ورزشی در مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری قزوین در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 07 May 2018

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،اظهار کرد: این برنامه های مفرح ورزشی از ۱۷ تا ۲۵ اردیبهشت ماه سالجاری در مناطق مختلف شهر قزوین به ویژه مناطق کم برخوردار و  نواحی منفصل شهری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه های ورزشی شامل اجرای مسابقات طناب کشی و دارات خانواده است که در راستای ایجاد نشاط اجتماعی ۱۷ و ۲۴ اردیبهشت در چوبیندر، ۱۸ و ۲۰ اردیبهشت در ناحیه دانش «ناصرآباد» و ۱۹ اردیبهشت در مشعلدار اجرا خواهد شد.

برگزاری جشنواره ورزشی یک روز شاد و به یادماندنی در بوستان فدک

درافشانی در ادامه از برگزاری جشنواره ورزشی یک روز شاد و به یادماندنی با عنوان «تفریح، ورزش، همه جا برای شهروندان» در ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۸ در بوستان باراجین سینما تابستانی فدک خبر داد و گفت:اجرای برنامه بومی محلی استان آذربایجان، اجرای بازی های میدانی و نورافشانی با حضور فیروز کریمی از جمله برنامه های این جشنواره خواهد بود.

وی ایجاد نشاط اجتماعی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با برگزاری چنین جشنوارهایی شهروندان قزوینی اوقات شادی را در این فضای مفرح و پرنشاط سپری کنند.

برگزاری جشنواره پرواز بادبادک ها در بوستان فدک

این مسئول از جشنواره پرواز بادبادک ها ۲۰ اردیبهشت ماه سالجاری ساعت ۱۶ در سینما تابستانی بوستان فدک خبر داد و گفت:این جشنواره با هدف ایجاد فضای نشاط و تفریح برای خانواده ها تدارک دیده شده تا کودکان در کنار والدین خود به انجام بازی های مختلف و پرواز بادبادک بپردازند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: برنامه سامانه ورزشی بانوان نیز به مدت سه روز از ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ماه سالجاری ساعت ۱۸ در بوستان بانوان نرگس و مسابقات تیراندازی و دارات کارکنان ویژه آقایان ۲۳ اردیبهشت ماه سالجاری ساعت ۹ صبح در سالن تیراندازی طیبین فدک برگزار خواهد شد.

درافشانی برگزاری ورزش باستانی معلولین و جانبازان ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲ شب در بوستان ملاخلیلا، برپایی کارگاه بازآموزی مربیان پارکی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر بانو برگزارمی شود.

وی افزود:مسابقات بزرگ طناب کشی و کراس فیت نیز ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در پیست اسکیت سالن کوثر اجرا خواهد شد.

درافشانی در پایان گفت:این برنامه های ورزشی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش مشارکت اجتماعی در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار