نماینده مردم مرودشت گفت: مجموعه‌های بزرگ صنعتی در شهرستان مرودشت گریبان‌گیر مشکلات عدیده شده‌اند.
کد خبر: ۵۹۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 02 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدمهدی برومندی در جلسه شورای اداری مرودشت که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسوولان محلی تشکیل شد، نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه شهرستان خواند و اظهار داشت: شهرستان مرودشت باوجود ظرفیت‌های موجود مشکلات و مسائل بسیاری داشته و در حوزه کشاورزی نیز وضعیت بسیار نگران‌کننده‌ای دارد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی به وضعیت کارخانه آزمایش و صنایع شهرستان اشاره کرد و افزود: کارخانه آزمایش مرودشت مهم‌ترین کارخانه تولید لوازم‌خانگی کشور بود و محصولات خود را به بیش از 10 کشور در منطقه صادر می‌کرد که با مشکلات عدیده مواجه شد.

وی اشتغال را بزرگ‌ترین دغدغه مردم شهرستان مرودشت دانست و گفت: یک مجموعه توریستی تفریحی در کنار سد درودزن قبل از انقلاب ساخته‌شده که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 40 سال است که در حال خاک خوردن است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی افزود: کلنگ مجموعه ورزشی کارگران مرودشت بیش از 25 سال است که به زمین‌خورده و انتظار داریم این مرکز به یک پروژه ملی برای کارگران جنوب کشور تبدیل شود.

وی ابراز داشت: با مذاکراتی که با وزیر راه و شهرسازی داشتم قرار شد زمینی در اختیار معلولان شهرستان مرودشت قرار گیرد و با اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توان برای آن‌ها سرپناه ساخت.

برومندی بیان داشت: 60 درصد شیر استان در مرودشت تولید می‌شود و کشاورزان و تولیدکنندگان مرودشت در قرارداد با کارخانه شیر پگاه متضرر شده‌اند.

امام جمعه مرودشت نیز در این مراسم گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بیشترین نقش را در تحقق شعار سال داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌ مهدی آقایی تصریح کرد: امید است با تحقق شعار سال و سربلندی کارگر ایرانی، امسال را به‌عنوان سال رونق اقتصاد کشور جشن بگیریم.

امام‌جمعه مرودشت ابراز داشت: باید با اتخاذ تصمیمات انقلابی، جهادی و عملیاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات و معضلاتی که پیش روی کارگران، کارآفرینان و صنعتگران مرودشت است حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار