توسط سازمان فناوری؛
سامانه سلف سرویس شهروندی خدمات شهرسازی به سیستم جامع شهرسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز اضافه شد.
کد خبر: ۵۹۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 02 May 2018

به گزارش تابناک تبریز از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، این سرویس خدماتی يکي از عمده ترين و مهمترين خدمات و سرويس هاي اطلاعاتي به شهروندان است که با اتصال به سيستم يکپارچه شهرسازي سرا، امکاني را فراهم می کند تا شهروندان به تناسب نياز و انتظارات خود نوع خدمت و يا آگاهي را انتخاب و به صورت همزمان و بدون هرگونه پاسخ واسطه، خدمت مربوطه را دريافت دارند.

کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، ويژگي های منحصر به فرد اين سيستم را پويا و خودکار بودن محاسبات در کنار تحليل مکاني، آناليز لايه اي و آني اعلام کرده اند.

از مهمترین قابلیت های این سیستم می توان به ارايه خدمات به صورت 24 ساعته، واسط قدرتمند GIS، نمايش تصاوير ماهواره اي، دريافت ضوابط ساخت و ساز و محاسبه عوارض پروانه بصورت هوشمند اشاره کرد.

همچنین محاسبه و اعلام خودکار محاسبات درآمدي، نمايش خودکار ضابطه املاک، ارائه آخرين مجوزهاي اخذ شده، جانمايي و نمايش موقعیت فيزيکي املاک بصورت دو و سه بعدي، نمايش گردش الکترونيکي پرونده، محاسبه عوارض نوسازي و امکان پرداخت اينترنتي و مشاهده سوابق پرداختاز ویژگی های دیگر این سیستم است.

گفتنی است در این سیستم، فضای پرسش و پاسخ و تبادل نظر بین شهروندان و کارشناسان شهرداری بصورت آنلاین و مديريت ستادي سوالات مطرح شده توسط شهرداري پیش بینی شده است.

این سرویس به آدرس اینترنتی http://esup.tabriz.ir/ugp جهت استفاده شهروندان قابل دسترسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار