سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم خبر داد
سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم از اعزام هشت تن از وزنه‌برداران قم به رقابت‌هاي قهرماني رده سني پيشكسوتان كشور خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 01 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،یوسف کرمی اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور را پیش‌رو داریم، تصمیم هیات این بود که با انجام رکوردگیری میان وزنه‌برداران پیشکسوت ترکیب نهایی تیم اعزامی به این پیکارها مشخص شود.

وی ادامه داد: رکوردگیری در گروه سنی پیشکسوتان هیأت وزنه‌برداری استان قم به منظور شناخت نفرات برتر برای اعزام به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور از نظر کمی و کیفی سطح قابل قبولی داشت و سرانجام هشت نفر برای این اعزام انتخاب شدند.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم خاطرنشان کرد: رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور جنبه انتخابی تیم ‌ملی برای اعزام به مسابقات 2018 قهرمانی جهان را دارد و پیکارهای جهانی نیز طبق برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی این رشته در شهر بارسلونا اسپانیا به انجام می‌رسد.

وی یاد آور شد: سالن وزنه‌برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان پیکارهای رکوردگیری رده سنی پیشکسوتان وزنه‌برداری قم بود و در پایان این رکوردگیری نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور در دسته‌های 69، 77 و 85 کیلوگرم مشخص شدند.

کرمی عنوان کرد: در دسته 69 کیلوگرم جعفر ذبیحی و محمدحسین موتمنی، در دسته 77 کیلوگرم محسن دربهشتی و در دسته 85 کیلوگرم روح‌الله اکبری، کامبیز ولی، حسن جعفری، غلامرضا ملکی و رامین شفقت اعضای تیم اعزامی هیات وزنه‌برداری قم به مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور هستند.

وی در پایان به اعضای کادر فنی و سرپرست تیم اعزامی هیات قم نیز اشاره و اظهار کرد: محمدحسین موتمنی به عنوان مربی و حمید سهرابی به عنوان سرپرست، تیم هیأت وزنه‌برداری استان قم را در رقابت‌های قهرمانی کشور همراهی خواهند کرد و امیدواریم با دست پر و کسب مدال از این مسابقات به قم بازگشته و سهمیه پیکارهای جهانی را نصیب ورزش قم و رشته وزنه‌برداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار