مدیر کل امور اقتصادی ودارایی کرمانشاه گفت: دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد در استان مصمم به رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار هستند.
کد خبر: ۵۹۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 30 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ادراه کل امور اقتصادی ودارایی کرمانشاه،علی محمدی در جلسه که با حضور مدیران کل، امور مالیاتی، اموال تملیکی، گمرک، بیمه ایران و بانک ملی در محل خانهصنعت، معدن و تجارت برگزار شد به بررسی مشکلات صنف شن و ماسه و آسفالت استان پرداخته شد.

محمدی رییس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان گقت:جذب سرمایه گذاری و حمایت از تولید کنندگان خود به خود منجر به اشتغال و رونق اقتصادی دراستان خواهد شد که این مهم جز با همکاری و همراهی دستگاه‌ها در این راستا امکان پذیر نیست که دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد در استان همچنان در کنار سرمایه گذاران وتولید کنندگان خواهند ماند و مصمم به رفع موانع و مشکلات در این خصوص در چارچوپ قوانین و مقررات می‌باشند.

در ادامه این جلسه انجمن شن و ماسه و آسفالت با مطرح نمودن مشکلات خود در خصوص مالیات بر ارزش افزوده، راهکار‌های لازم ارائه و منجر به توافقاتی ازجمله تسریع در فرایندصدور گواهی ماده ۱۸۶، حضور نمایندگان خانه صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون‌های رسیدگی به حل اختلاف مالیاتی، گردید.

لازم به ذکر است ۱۶۸ واحد در سطح استان دارای پروانه بهره برداری شن، ماسه و آسفالت هستند که بالغ بر ۲۶۲۰ نفر اشتغال ایجاد نموده اند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار