فرماندارایوان خبرداد
فرماندار ایوان گفت: طرح آبرسانی به این شهرستان تا هفته دولت امسال مورد بهره برداری نهایی قرار می گیرد.
کد خبر: ۵۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 10 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،معروف بسطامی بااعلام این خبرگفت: طرح آبرسانی به مناطق شهری و روستایی شهرستان ایوان به طول 32 کیلومتر ابتدای امسال به صورت آزمایشی بهره برداری شد و در این مرحله ظرفیت آبدهی 70 لیتر در ثانیه را دارد.

وی افزود: راه اندازی این پروژه یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان ایوان بود که خوشبختانه سال گذشته در ردیف طرح های نیمه تمام قرار گرفت و 110 میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهوری برای تکمیل آن اختصاص یافت.

فرماندار ایوان یادآور شد: طرح آبرسانی به ایوان جزو طرح های افق 25 ساله این شهرستان است که بایستی در طول 25 سال مشکل آب شرب مناطق شهری و روستایی شهرستان ایوان مرتفع شود.

بسطامی با اعلام این نکته که طرح مذکور در هفته دولت به طور کامل به بهره برداری می رسد ، ادامه داد: تاکنون برای این طرح ملی – استانی 270 میلیارد ریال هزینه شده است و برای تکمیل آن 90 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: میزان آبدهی طرح بعد از تکمیل نهایی 230 لیتر آب در ثانیه است که با بهره برداری کامل از این طرح 90 درصد مناطق شهری و روستایی شهرستان ایوان از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

فرماندار ایوان اضافه کرد: این طرح چندی پیش با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استان مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفت و بخشی از مشکل آب مورد نیاز این شهرستان مرتفع شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار