به نظر می رسد به هر دلیلی روحیه تلاش و کار همراه با مسئولیت پذیری در میان مدیران و پیمانکاران کمرنگ شده باشد چرا که اگر کمی از روحیه جهادی اوایل انقلاب در جامعه و مسئولان موجود بود این 3 کیلومتر جاده ی قلعه رئیسی بدون از این همه جنجال و تنش به سرانجام می رسید!
کد خبر: ۵۹۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 28 April 2018
خطبه های نماز جمعه به عنوان محلی برای بیان بسیاری از مسائل روز در همه زمینه هاست که با توجه به سیاست گذاری های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و همچنین بیان اهم مشکلات به تشخیص امام جمعه ، مطرح می شود. 
ای کاش ائمه جمعه همیشه اینگونه می بودند!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد ، چند سالی است که ائمه جمعه به شدت از کمبودها و کم کاری ها انتقاد می کنند و گاها باعث ایجاد تنش هم می شود . اینکه ائمه جمعه خود را از قید صحبت های کلیشه ای که برای منطقه محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد چندان خروجی ندارند ، رها کرده اند ، بسیار قابل تقدیر است اما اگر اینگونه سخت گیری بر دولتمردان در دوره های قبل هم با همین صراحت و عتاب و خطاب صورت می گرفت مطمئنا الان با چنین مشکلاتی کمتر مواجه می بودیم.
اگر این سه کیلومتر در مرکز استان یا گچساران بود وضعیتش این چنین بود؟
در خطبه های نماز جمعه این هفته قلعه رئیسی امام جمعه این شهر انتقادات تندی را متوجه مدیران استانی و شهرستانی نمود و از استاندار خواست که شخصا به مشکل حوزه راه این بخش ورود کند.
حجت الاسلام صلواتی گفت: جاده های منطقه چاروسا ناامن هستند و روزانه خسارات زیادی را بر مردم و رانندگان وسایل نقلیه تحمیل می کنند . مسئولان راهداری منتی بر مردم چاروسا ندارند جاده ای که روکش آسفالت انجام گرفت جاده مشترک حوزه دشمن زیاری و چاروسا و دیشموک است و متاسفانه وقتی روکش آسفالت به حوزه چاروسا رسید به جزء چند کیلومتر آن را رها کردند و رفتند.
وی گفت: از دیشموک شروع کردند که اصلا این کار مثل سهمیه بندی است و حق مردم چاروسا و دیشموک این نیست و امیدوارم هر چه سریعتر روکش آسفالت تمام جاده قلعه دختر تا دیشموک را جهادی و انقلابی انجام دهند.

صلواتی افزود: متاسفانه نوع  عملکرد مدیریتی که در اداره راه استان و شهرستان است به درد و رنج و مصائب مردم چاروسا و دیشموک می افزاید . مجددا سوال می کنم درد سه کیلومتر کجاست ؟ مشکل کجاست ؟ مسئولان استان شما را به وجدان خودتان قسم اگر این سه کیلومتر در مرکز استان یا گچساران بود وضعیتش این چنین بود؟

وی افزود: مردم چاروسا تبعیض‌ها را متوجه می شوند اما لازم است استاندار محترم که این روزها شعارش  مردم و خدمت مردم است و گوش فلک را کر کردند چرا به این پروژه  ورود نمی‌کنند؟  نهادهای نظارتی کجا هستند؟ آیا مراحل واگذاری این پروژه قانونی بوده آیا در واگذاری و  مناقصه این پروژه قانونی رعایت شده،؟ اگر قانون رعایت شده درد کجاست مشکل چه هست؟.

صلواتی افزود: انتظار است مسئولان نگاه عادلانه به مناطق استان داشته باشند بنده از تلاشهای نماینده و مسئولان در خدمات رسانی بارها تشکر کردم  ولی وضغیت راه ارتباطی دل مردم را خون کرده است.
3 کیلومتر "صلواتی " با 3 صلوات حل نمی شود!؟ 
وقتی به پروژه های عمرانی اوایل انقلاب خصوصا جاده هایی که جهاد سازندگی آن موقع برای صعب العبورترین مناطق روستایی و عشایری با کمبودهای زیادی تکنولوژی احداث می نمود از خود می پرسیم که به چه دلیل آن موقع با آن همه مشکلات اقتصادی و تحریم که بسیاری از ارزاق هم کوپنی به دست مردم می رسید آن همه پروژه ها سریع و به قول معروف ، صلواتی به نتیجه می رسید اما اکنون با این همه بودجه ، پروژه ها نیمه تمام رها می شوند و به نتیجه نمی رسند و هزاران مورد از این پروژه های نیمه تمام بر روی دست دولت می ماند؟!
به نظر می رسد به هر دلیلی روحیه تلاش و کار همراه با مسئولیت پذیری در میان مدیران و پیمانکاران کمرنگ شده باشد چرا که اگر کمی از روحیه جهادی اوایل انقلاب در جامعه و مسئولان موجود بود این 3 کیلومتر جاده ی قلعه رئیسی بدون از این همه جنجال و تنش به سرانجام می رسید!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار