مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: برای رفع نواقص و بهره برداری کامل از ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه سه میلیارد تومان اعتبارنیاز است.
کد خبر: ۵۸۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 07 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهاد سال افزون ، با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه سال ۱۳۸۲ در زمینی به مساحت ۳۷ هزار متر مربع کلنگ زنی شد، اظهارکرد: این ورزشگاه اواخر سال ۹۳ درحالی که هنوز دارای نواقصی بود به بهره برداری رسید.

وی به صرف ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این ورزشگاه اشاره کرد و افزود: رفع نواقص ورزشگاه ۱۵ خرداد و بهره برداری کامل از آن به سه میلیارد تومان اعتبار دیگر نیازدارد.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه تکمیل تاسیسات، رختکن، محوطه سازی، باجه بلیت فروشی و... را از جمله نواقص این ورزشگاه اعلامکرد.

وی با بیان اینکه گذشت زمان باعث از بین رفتن برخی از مصالح این ورزشگاه شده، اضافه کرد: همچنین چمن این ورزشگاه نیز طی سه سال گذشته کاملا از بین رفته و باید از نوزیرسازی و کاشته شود.

سال افزون افزود: درصورتی که شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به عنوان مجری پروژه ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه با تخصیص اعتبار مورد نیاز، نواقص اینورزشگاه را برطرف کند، آن را به بهره برداری کامل می‌رسانیم

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار