معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۶۷ هزار نفر روز در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 04 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جهانگیر صفری ، با اشاره به آغاز اسکان میهمانان نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش از روز ۲۸ اسفند تا صبح روز ۱۳فروردین اظهار کرد: در طول ۱۴ روز فعالیت شبانه روزی ستاد‌های اسکان استان، ۱۲ هزار و ۱۶۳ خانوار شامل ۴۳ هزار و ۷۸۶ نفر توسط ستاد‌های اسکان فرهنگیان در استانپذیرش و اسکان یافتند.

به گفته صفری نوروز امسال ۶۷ هزار و ۲۹۹ نفر روز در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند.

وی اضافه کرد: نوروز امسال شاهد افزایش یک درصدی آمار اسکان میهمانان نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان بودیم.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین میهمانان نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه اسکان داده شده اند، گفت: بعداز شهرستان کرمانشاه شهرستان‌های جوانرود، پاوه و اسلام آباد بیشترین آمار اسکان را داشته اند.

صفری گفت: نوروز امسال ۲۴ پایگاه پذیرش برای اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نظر گرفته شده بود که سه پایگاه آن در شهرکرمانشاه و مابقی در مناطق ۲۱ گانه آموزش و پرورش دیگر شهرستان‌ها مستقر بودند.

به گفته صفری نوروز امسال یازده مرکز رفاهی خانه معلم با ظرفیت ۴۰۰ نفر به همراه ۲۴۵ واحد آموزشی با ۲۱۰۰ کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در استان کرمانشاه درنظر گرفته شده بود.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اتمام کار اسکان میهمانان نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش از صبح روز ۱۳ فروردین گفت:کلیه مدارس استان از امروز (۱۴ فروردین) باز و پذیرای دانش آموزان بودند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار