به گزارش تابناک قزوین به نقل از فارس قزوین
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از اطفاء حریق منزل مسکونی در ناحیه منفصل شهری دانش قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 04 April 2018

معاون عملیات سازمان آتش‌نشاني قزوين:
معاون عملیات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از اطفاء حريق منزل مسکوني در ناحیه منفصل شهری دانش قزوين خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ قدیر موسی‌خانی افزود: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 9 و 42 دقیقه روز سه شنبه 14 فروردین ماه سال جاری، از وقوع آتش‌سوزی در یک باب منزل مسکونی دو طبقه واقع در این ناحیه خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره چهار مینودر، پنج پونک و 6 نواب را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان قزوین و همکاران آتش نشانی محمود آباد در محل حادثه افزود: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی مشاهده شد حریق در قسمت اتاق خواب واقع در طبقه اول به وقوع پیوسته و به علت نبودن ساکنان در این واحد مسکونی به سرعت به قسمت‌های دیگر سرایت و منجر به دود گرفتگی شدید این واحد و بروز خسارت شده است .

موسی‌خانی تصریح کرد: آتش نشانان اعزامی در ادامه با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش نشانی خود را به کانون حریق رسانده و نسبت به اطفاء حریق، خاموش کردن قسمت‌های نیم سوخته و تهویه کامل فضای داخلی ساختمان با استفاده از دستگاه توربوفن اقدام کردند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه خوشبختانه در جریان این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید، افزود: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل صحنه حادثه به مالک و عوامل انتظامی حاضر در محل، مأموریت خود را پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان واحد بررسی علل حریق و حوادث این سازمان در دست بررسی است

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار