در 8 وزن صورت گرفت
مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی سال 1397 با ناکامی نمایندگان قم به پایان رسید.
کد خبر: ۵۸۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 01 April 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که هیأت تکواندو استان قم تمرکز خود را به میزبانی و پذیرایی از ملی‌پوشان تیم‌های دختران و پسران رده سنی نوجوانان ایران در راه اعزام به پیکارهای انتخابی المپیک و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان معطوف کرده بود، نمایندگان قم از انتخابی تیم ملی دست خالی بازگشتند.

این در حالی است که پیکارهای ورود به اردوی تیم ‌ملی تکواندو برگزار با انتخاب 26 تکواندوکار برای حضور در اردوی اصلی به پایان رسید اما هیچ یک از تکواندوکاران قم در اوزان هشت‌گانه این انتخابی موفق به کسب نتیجه مطلوب نشده و نخستین رقابت رسمی سال 1397 تکواندو قم در سطح کشور را با ناکامی سپری کردند.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، مسابقات ورود به اردوی تیم ‌ملی جوانان و بزرگسالان با رقابت140 هوگوپوش به مدت دو روز زیر نظر فریبرز عسکری سرمربی و علی محمد بسحاق مربی تیم ملی در خانه تکواندو تهران برگزار شد و 26 هوگوپوش برگزیده شدند.

در نهایت با نظر سازمان تیم های ملی تکواندو، نفرات راه یافته به مرحله نخست اردو در اوزان اول تا هشتم مشخص شدند، در حالی که از بین نماینده‌های قم هیچ یک نتوانستند مجوز حضور در اردوی اصلی تیم ملی را به دست آورده و قم را برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی و جهانی سال 2018 امیدوار کنند.

در وزن نخست این انتخابی ابراهیم صفری از تهران و آرش صلاحی‌نژاد از مازندران، در وزن دوم محمدحسین پلنگ‌افکن و جواد امیری‌سرخی از مازندران، در وزن سوم امیرحسین محمدخانلو از قزوین و مهدی یوسفی از آذربایجان‌شرقی و در وزن چهارم امیرمحمد بخشی و میرهاشم حسینی از آذربایجان شرقی به تیم ملی رسیدند.

در وزن پنجم امیرحسین ساسان از تهران و مهدی جلالی از قزوین، در وزن ششم عرفان ناظمی از آذربایجان شرقی و مهدی خدابخشی از البرز، در وزن هفتم پوریا عرفانیان از تهران و محمدرضا خانی از اصفهان و در وزن هشتم سعید رجبی و مرتضی شیری هر دو از آذربایجان شرقی فرصت کسب سهمیه میادین برون‌مرزی سال جاری را برای خود حفظ کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار