به گزارش تابناک قزوین به نقل از مهرقزوین
قزوین- مدیر کل دامپزشکی استان قزوین گفت: بیش از ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در ایام نوروز در قزوین از چرخه مصرف خارج شد
کد خبر: ۵۸۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 29 March 2018

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین:

قزوین- مدیر کل دامپزشکی استان قزوین گفت: بیش از ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در ایام نوروز در قزوین از چرخه مصرف خارج شد
سید بهمن نقیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خدمات رسانی دولت در ایام نوروز تعطیل نیست اظهار کرد: طرح تشدید نظارتهای بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز بر مراکز تولید، عرضه و رستورانها هر ساله در دستور کار دامپزشکی است که در همین راستا اکیپهای بازرسی دامپزشکی در ساعات صبح و بعد از ظهر و ایام تعطیل بر این مراکز نظارت خواهند کرد.

وی تصریح کرد از ۲۵ اسفند لغایت ۵ فروردین سال جاری ۴هزار و ۱۳۲ کیلو گرم گوشت قرمز، مرغ، ماهی غیر قابل مصرف ازکشتارگاهها، مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و رستورانها ضبط و از چرخه مصرف خارج شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طی همین مدت ۱۳۰۰ نفر-ساعت، ۲۹ مورد برخورد با عرضه کنندگان غیر مجاز فرآورده های خام دامی داشته اند.

نقیبی در پایان اضافه کرد نظارتهای بهداشتی دامپزشکی در این ایام ۲۴ ساعته بوده و عموم مردم در صورت مشاهده موارد تخلف می توانند ضمن تماس با شماره ۴ رقمی ۱۵۱۲ و یا ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان قزوین را در برخورد با تخلفات یاری برسانند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار