آمار بیماران مبتلا به سالک در این شهرستان نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته و این زنگ خطری است که سلامت و طراوت فردی و جمعی مردم را تهدید می کند.
کد خبر: ۵۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 06 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،مجید عسگری" فرماندار آبدانان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: آمار بیماران مبتلا به سالک در این شهرستان نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته و این زنگ خطری است که سلامت و طراوت فردی و جمعی مردم را تهدید می کند.

وی تجمع زباله های خانگی ، نخاله های ساختمانی و پسماندهای عفونی را مهم ترین عامل افزایش بیماری مسری سالک عنوان کرد و افزود: شهرداری های شهرستان ، شوراهای اسلامی شهر و روستاو دهیاری ها باید بطور شبانه روز تمام تلاش خود را بکار گیرند و با بهسازی محیط های شهری و روستایی و توسعه آموزش های اجتماعی روند شیوع این بیماری خطرناک را مهار کنند.

فرماندار آبدانان تاکید کرد: برابر آمارهای شبکه بهداشت و درمان تعداد بیماران سالک در این شهرستان بطور نگران کننده ای رو به افزایش است و چنانچه با اقدامات به موقع و علمی به مبارزه مستمر با این بیماری نرویم ، سلامت روحی و جسمی مردم را تهدید و هزینه های سنگین و طولانی برای درمان به جامعه تحمیل می شود.

عسگری افزود: تمام مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت و این شهر ستان در قالب گروه های ثابت و سیار مشغول ارائه خدمات آموزشی و درمانی و پیشگیرانه به مردم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار