جشنواره کشوری ملاصدرا با محوریت کیفیت بخشی به علوم انسانی در استان مازندران برگزار می گردد.
کد خبر: ۵۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 06 July 2015
به گزارش تابناک مازندران معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: جشنواره ملاصدرا در دو گروه درسی ادبیات و علوم اجتماعی و در قالبهای مقاله نویسی، آزمون آنلاین، تولید محتوا، تجربه های نوین مدیران آموزشی و انشا نویسی در دو بخش دانش آموزی و همکاران فرهنگی برگزار می گردد.
نظری افزود: با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای هر استان بیش از 400 اثر مورد داوری قرار گرفت و همزمان حدود 3500 نفر از همکاران شاغل در دروس ادبیات و علوم اجتماعی در آزمون آن لاین شرکت کردند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه کیفیت بخشی به علوم انسانی از اهداف مهم آموزشی این علوم می باشد بیان داشت: امیدواریم برگزاری چنین جشنواره هایی به رشد و توسعه علوم انسانی که از دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری است کمک کند. به گفته نظری اختتامیه این جشنواره با حضور نفرات برتر هر بخش در مهر ماه 94 برگزار می گردد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
سلام
چرا نتایج جشنواره رسما اعلام نمیشه؟؟؟
حوریه صفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
با عرض سلام خدمت دست اندرکاران و عوامل اجرایی جشنواره .خسته نباشید.. متاسفانه اکثر مهمانان از شیوه برگزاری همایش ناراضی بودند. میزان جوایز بسیار ناچیز و غیر قابل بیان، شرایط پذیرایی بدون نظم و ترتیب و با تاخیر ،هوای بسیار گرم و نامطبوع سالن، کیفت نامناسب صدا هنگام اجرا،در نظر نگرفتن آب آشامیدنی خنک تا پایان همایش، عدم تناسب و اجرای موسیقی سنتی با محتوی همایش و..... لطفا در جشنواره سال بعد نقاط ضعف پیش پا افتاده اینچنیی تکرار نشود تاشرمنده میهمانان نشویم .
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
با سلام من هم در همایش بودم واصلا مکان برگزاری مناسب نبوده... وجوایز ناچیز خیلی خودشان را درگیر خرج اضافه وحاشیه کرده بودند با تشکر
nazanin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
سلام من در جشنواره شرکت کردم واقعا گذشته از جوایز نوشته و غلط املایی روی لوح ها باعث شرمندگی ماست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار