به گزارش تابناک قزوین به نقل از صبح قزوین
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از ارسال بسته‌ها و سبد کالای حمایتی ویژه مردم روستا‌های قره بلاغ اعظم و بابااسکندر و روستا‌های همجوار خبر داد و گفت: این بسته‌ها در بین بیش از ۵۰۰ خانوار ساکن در این منطقه توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 17 March 2018


رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از ارسال بسته‌ها و سبد کالای حمایتی ویژه مردم روستاهای قره بلاغ اعظم و بابااسکندر و روستاهای همجوار خبر داد و گفت: این بسته‌ها در بین بیش از 500 خانوار ساکن در این منطقه توزیع خواهد شد.

 

حمیدرضا اله بداشتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در فاز نخست، 11 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه می‌سازد.

وی با بیان اینکه استان قزوین به عنوان استان معین کرمانشاه در سرپل ذهاب به مردم زلزله زده خدمت ارائه می‌کند، افزود: این 11 واحد مسکونی ویژه خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی است که هم منازل آنها در زلزله مورد آسیب جدی قرار گرفته بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان عنوان کرد: کار ساخت این واحدها هم اکنون آغاز شده و تا به این لحظه مصالح ساختمانی مورد نیاز به منطقه اعزام شده و ساختمان در مرحله پی سازی است.

وی از ارسال بسته‌ها و سبد کالای حمایتی ویژه مردم روستاهای قره بلاغ اعظم و بابااسکندر و روستاهای همجوار خبر داد و گفت: این بسته‌ها در بین بیش از 500 خانوار ساکن در این منطقه توزیع خواهد شد.

این مسئول اذعان کرد: در این بسته‌های حمایتی، اقلام مورد نیاز خانواده‌ها اعم از خوراکی، بهداشتی و البسه اعم از لباس و کفش برای سنین مختلف گنجانده شده و امیدواریم بتواند بخش کوچکی از مشکلات مردم را رفع کند.

اله بداشتی در پایان یادآور شد: سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و بسیج سازندگی با کمک مردم و دستگاه‌های همکار طبق تعهدات و قولی که به مردم مناطق زلزله زده داده، تا آخرین لحظه به دنبال خدمت رسانی است تا هرچه زودتر بتواند مشکلات مردم این منطقه را رفع کند.

منبع:صبح قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار