به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا قزوین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:۱۲۰ بازرس شامل ۶۰ بازرس رسمی،۵۰ بازرس افتخاری و ۱۰ بازرس از اتاق اصناف شهرستان‌ها بازار شب عید استان را نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 11 March 2018

۱۲۰ بازرس بازار شب عید استان قزوین را نظارت می‌کنند
قزوین-ایرنا-رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت:120 بازرس شامل 60 بازرس رسمی،50 بازرس افتخاری و 10 بازرس از اتاق اصناف شهرستان ها بازار شب عید استان را نظارت می کنند.
120 بازرس بازار شب عید استان قزوین را نظارت می کنند
علی پرزحمت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اول اسفند تا پایان فروردین ماه برابر بخشنامه دولت تمامی همکاران سازمان صنعت در آماده باش قرار دارند و گروه بندی،تمهید ماشین های گشت و ایام کشیک در این خصوص انجام شده است.
وی افزود: از آغاز طرح ویژه نظارتی پایان سال تاکنون 18 هزار واحد صنفی در استان قزوین مورد بازرسی قرار گرفتند و با انجام این بازرسی ها 700 پرونده تخلفاتی تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی برای سیر پرونده معرفی شدند.
وی ادامه داد: مردم در صورت داشتن هرگونه اعتراض نسبت به گرانفروشی یا کم فروشی با سامانه 124 به صورت غیر حضوری تماس گرفته و یا به صورت حضوری به بازرسان این سازمان مراجعه کنند.
وی در خصوص پایگاه های عرضه میوه افزود:این پایگاه ها از 24 اسفند تا 15 فروردین با مسئولیت جهاد کشاورزی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت در قزوین آغاز به کار می کنند و هزار تن پرتقال و 700 تن سیب را به مردم عرضه خواهند کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار