مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: شهدا از دشمن نهراسیدند و در مقابل دشمن استقامت داشتند، دفاع از مظلوم در خارج از مرزها شاهکار شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۵۷۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 09 March 2018

به گزارش تابناک قم، سید جواد هاشمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس با اشاره به تعداد شهدا و ایثارگران استان قم اظهار کرد: این استان 6 هزار شهید و 11 هزار جانباز دارد , همچنین پیکر تعداد زیادی از شهدای مدافع حرم در قم دفن شدند.

وی ادامه داد: شهدا از خانواده خودشان برای دفاع از اسلام گذشتند، آن‌ها از دشمن نهراسیدند و در مقابل دشمن استقامت داشتند، دفاع از مظلوم در خارج از مرزها شاهکار شهدای مدافع حرم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: جوانان باید سیره و رفتار شهدا را در مدنظر بگیرند در حالی است که آن‌ها دچار سردرگمی شدند.

هاشمی با اشاره به کوتاهی مدیران و مردم اظهار کرد: چرا باید اجازه بدهیم که رهبر معظم انقلاب مجبور به عذرخواهی شوند، این نتیجه کوتاهی ما است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: مردم خون دادند تا ولایت فقیه پابرجا بماند، آن‌ها دست از حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنخواهند داشت.

هاشمی با اشاره به سابقه بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: این بنیاد در سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهار دهه اخیر اقدامات ارزنده ای را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی امروز دچار سرگردانی شده اند خاطرنشان کرد: آثار شکست جبهه استکبار از جبهه مقاومت در تصمیم‌گیری‌های این جبهه در جوامع بین‌المللی کاملا مشخص است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار