هلال احمرمازندران با ۴ هزار نیروی امدادی و ۱۰۴ پایگاه ثابت و سیار به استقبال میهمانان نوروزی می‌رود.
کد خبر: ۵۷۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 06 March 2018

به گزارش تابناک : مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران از ۲۷ اسفند آغاز می‌شودو تا پایان روز پانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۷ ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌ترین این برنامه‌ها طرح امداد ونجات و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است افزود: همه معاونت‌ها و حوزه‌های ستادی و شهرستانی هلال احمر استان، پشتیبان اجرای طرح‌های مزبور هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمعیت هلال احمر استان امسال در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات نوروزی با ۵۴ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد و نجات و ۵۰ پایگاه و پست ایمنی و سلامت به مهمانان ومسافرین نوروزی خدمت رسانی خواهد کرد.

اکبری افزود: در اجرای طرح امداد و نجات ۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه در طرح امدادونجات نوروزی امسال حدود هزار امدادگر و نجاتگر آموزش دیده و ۳۶۰ نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت، گفت:همه توان عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در اجرای طرح امدادونجات نوروزی بکارگیری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز علاوه بر ۵۰ پایگاه و پست اختصاصی،۲۷ خیمه نماز،۳۱ فضای دوستدارکودک،۳۱ ایستگاه سلامت و همچنین ۳۱ نمایشگاه عکس و دستاورد‌های جوانان مازندران تجهیز خواهد شد و بیش از ۳ هزار نفر از جوانان آموزش دیده عضو جمعیت هلال احمراستان نیز در اجرای این طرح مشارکت دارند.

اکبری، طراحی روبوت تلگرامی خدمات سفر، طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن نجات هلال احمر با قابلیت دانلود از کافه‌بازار، سامانه ارتباطی ۱۱۲ ندای امداد، طراحی کمپ‌های مشترک با همکاری اورژانس، پلیس، راهداری، نیروی انتظامی و هلال احمر در شهرستان‌ها و در ورودی شهر‌ها را نیز از جمله تدابیر هلال احمر استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی اعلام کرد.

وی افزود:جمعیت هلال احمر استان در سه سال متوالی گذشته عنوان برتر کشوری را به‌دست آورده که این مهم نشان دهنده توان عملیاتی بالای هلال احمراستان است.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار