مدير و مربي باشگاه شهيد زين‌الدين قم خبر داد
مدير و مربي باشگاه شهيد زين‌الدين از رقابت سه كاتاروي اين باشگاه براي به دست آوردن سهميه اعزام به رقابت‌هاي 2018 قهرماني آسيا خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 02 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمدمهدی سلطانی اظهار کرد: با مشخص شدن اسامی کاتاروهای دعوت شده به انتخابی تیم‌های ملی  نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان، خوشبختانه نام سه تن از بهترین‌های این رشته به نمایندگی از باشگاه شهید زین‌الدین در بین نفرات مد نظر کادر فنی به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه نخستین مرحله انتخابی تیم‌های ملی کاتا روز سه‌شنبه پانزدهم اسفند ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این رقابت‌ها نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور در شهرهای اصفهان و کردستان و همچنین ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های آسیایی 2017 قزاقستان و پیکارهای جهانی اسپانیا به روی تاتامی خواهند رفت.

مدیر و مربی باشگاه شهید زین‌الدین قم با اشاره به برگزاری پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی کاراته در سالن شهید کبکانیان تهران، عنوان کرد: اسامی نفرات دعوت شده به این انتخابی در چهار رده سنی نوجوانان،‌جوانان، امید و بزرگسالان در حالی اعلام شد که به غیر از بزرگسالان در سه رده دیگر سه نماینده داریم.

وی افزود: در کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان متین محمدی‌یکتا نماینده استان قم و کاتاروی شاخص باشگاه شهید زین‌الدین قم است که به عنوان یکی از مدال‌آوران مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا در اصفهان، یک بار دیگر آماده درخشش و اثبات شایستگی‌های خود است.

سلطانی عنوان کرد: در کاتای انفرادی رده سنی جوانان سیدمجید وکیلی نماینده باشگاه شهید زین‌الدین قم است که به عنوان یکی از مدال‌آوران پیکارهای قهرمانی کشور در اصفهان گام به این انتخابی می‌گذارد و از بخت‌های اصلی کسب سهمیه آسیا برای کاراته قم به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در کاتای انفرادی رده سنی امید مسابقات گزینشی تیم ملی، یکی دیگر از مدال‌آوران کاتای قم از انتخابی امسال در اصفهان یعنی علیرضا خدری به مصاف حریفان می‌رود، در حالی که خدری در سال 2014 نخستین‌بار قم را صاحب سهمیه آسیا در بخش کاتا کرد و در این سال‌ها با افزودن بر تجارب خود یکی از کاتاروهای شاخص قم شده است و از وی انتظار کسب سهمیه داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار