جشنواره بزرگ فروش شیرینی، شکلات و تنقلات با هدف ارائه انواع شیرنی و شکلات، آجیل و خشکبار و تنقلات مورد نیاز شهروندان بصورت متمرکز، با قیمت مناسب و کیفیت ممتاز از پنجم اسفندماه در محل برج میلاد تهران کار خود را آغاز می کند.
کد خبر: ۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷ 18 February 2015
به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه دهها شرکت عرضه کننده شیرینی، شکلات و تنقلات، گرد هم می آیند تا انواع شیرنی، شکلات و آجیل و خشکبار مورد نیاز شهروندان برای سال نو را بصورت فوق العاده عرضه و ارائه دهند.

در این جشنواره که تا 11 اسفندماه ادامه خواهد داشت، انواع شیرینی های سنتی و صنعتی از جمله: شیرینی کشمشی، شیرین بدون فر، شیرینی تر، انواع،شیرینی نخودچی، شیرینی باقلوا، شیرینی برنجی، شیرینی نارگیلی،شیرینی شکلات پسته، شیرینی شکری ، شیرینی رولت، شیرینی برنجی، شیرینی نارگیلی، شیرینی شکلاتی، شیرینی گردویی و شیرینی خرمایی، با درجه کیفیت ممتاز و بصورت فوق العاده عرضه و به فروش گذاشته خواهد شد.

در جشنواره بزرگ فروش شیرینی، شکلات و تنقلات همچنین انواع کیک نارگیلی، کیک پرتقالی، کیک یزدی، کیک آناناس، کیک شکلاتی و فندقی، شیرینک دارچینی، اوناع باسلوق و باقلواو بادام سوخته ، انواع آب نبات و شکلات نیز عرضه می شود.

در بخش دیگری از این جشنواره نیز انواع شیرینی های محلی از جمله: نان نخودچی، نان قندی، نان شیرمال ، نان خرمایی ، نان چای ، نان پنجره ای ، نان برنجی، نان نخودچی، نان کوهی و کلوچه و کماج ارائه خواهد شد.

در این جشنواره متنوع و سرشار از پروتئین؛ انواع فرآورده های آجیل و خشکبار و میوه های خشک از پسته و فندوق و بادام گرفته تا انواع کشمش و تخمه و مغزگردو نیز عرضه می شود.

ارائه مواد اولیه و همچنین آموزش تهیه انواع شیرینی خانگی بخش دیگری از جشنواره بزرگ فروش شیرینی، شکلات و تنقلات خواهد بود.

این جشنواره زیر نظر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران و اتحادیه صنف قنادان برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار