معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: یک هیأت تجاری از روسیه طی روزهای 22 و 23 اسفند به شهر قم سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، امیر محمدی چهر عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به سفر هیأت تجاری روسیه به استان قم اظهار کرد: این هیأت در روزهای 22 و 23 اسفندماه به استان قم سفر خواهد کرد و هیأت تجاری روسیه به دنبال سرمایه گذاری در کشت گلخانه ای است.

وی ادامه داد: نمایشگاه هفته فرهنگی استان قم در شهر نبطیه در جنوب لبنان با مشارکت بخش خصوصی برگزار خواهد شد، قرار است که 150 متر مربع فضا در این نمایشگاه توسط اتاق بازرگانی برای تجار در نظر گرفته شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: سال گذشته نمایشگاهی به نام استان قم در نجف برگزار شد، قرار است که نمایشگاه توانمندی‌های استان در اردیبهشت ماه سال آینده در شهر نجف برگزار شود، پیشنهاد شده است که زمان برگزاری این نمایشگاه به آبان ماه موکول شود تا زمان بیشتری برای فراهم آوردن مقدمات شرکت تولیدکنندگان و بازرگانان قمی در آن مهیا شود.

محمدی چهر با اشاره به هزینه بالای نمایشگاه‌های استان قم اظهار کرد: هزینه شرکت در این نمایشگاه‌ها بالا است و باید این هزینه کاهش پیدا کند، نباید به فضای نمایشگاهی استان قم تنها نگاه تجاری صرف داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر یک هیأت تجاری از استان قم به کشور عمان سفر کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار